پمپ کارواش برتولینی
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

موارد استفاده از پمپ های کارواش صنعتی

علاوه بر مصارف صنعتی، برای نظافت منزل نیز استفاده می شود. به طور کلی مواردی که برای تمیز کردن این دستگاه استفاده می شود عبارتند از:

ماشین شستن

طبقه سالن

راهرو

تجهیزات شستشو

نظافت تاسیسات صنعتی

پاکسازی خاک و تجهیزات در صنایعی مانند: پتروشیمی، خاک رس نفتی، صنعت لوله و غیره.


پمپ واشر صنعتی چیست؟

حتما شما هم می دانید که اکثر کارواش ها از پمپ کارواش صنعتی برای شستشوی خودروهای خود استفاده می کنند. پمپ های صنعتی نسبت به سایر پمپ های مورد استفاده در کارواش ها در افزایش فشار آب کارآمدتر هستند و به راحتی می توانند کثیفی را از بدنه خودروی شما پاک کنند. پمپ کارواش صنعتی با انتقال انرژی مکانیکی به آب و در نتیجه افزایش فشار آب کار می کند. انرژی مکانیکی آنقدر رایج است که آب مستقیماً به محیط مورد نظر منتقل می شود و با بدنه پمپ سایه کوچکی دارد. البته پمپ های کارواش صنعتی انواع مختلفی دارند و شما باید با توجه به کاربرد آنها و همچنین عملکرد متفاوتی که در گذشته نشان داده اند، بهترین را برای مجموعه خود انتخاب کنید. البته به طور کلی کارواش های صنعتی معمولا از نظر عملکرد و عملکرد به دو گروه تقسیم می شوند که شامل پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های سانتریفیوژ می شود که انواع مختلف و نام های متفاوتی دارند. پمپ از مهمترین آنها می توان به پمپ پیستونی، پمپ دیافراگمی، پمپ شیمیایی، پمپ مغناطیسی، پمپ اندازه گیری و پمپ حلقه ای اشاره کرد. از حوزه پمپ های گریز از مرکز می توان به پمپ های کارواش های صنعتی، پمپ های آب و فاضلاب، پمپ های مستقل، پمپ های گریز از مرکز عمودی، پمپ های سانتریفیوژ چند طبقه و ... اشاره کرد. کدام یک از پمپ های زیر در شرایط خاصی قابل استفاده است که با توجه به شرایط و استفاده ای که از پمپ انتظار دارید باید آنها را خریداری کنید. البته باید سعی کنید بهترین راه را برای خرید بهترین پمپ با قیمت مناسب در نظر بگیرید.



ویژگی یک پمپ کارواش صنعتی خوب چیست؟

پمپ کارواش صنعتی قسمت اصلی کارواش صنعتی می باشد. کیفیت این تجهیزات که باید بتواند تحت فشار بالا و برای مدت طولانی کار کند، نقش اساسی در کیفیت کل سیستم دارد. پمپ کارواش صنعتی در مدل های مختلف با فشارهای مختلف، دبی آب خروجی متفاوت، مواد داخلی و روکش های مختلف و ... تولید می شود.

رفرنس مقاله:   https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/





:: بازدید از این مطلب : 17702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: